Pages

Monday, August 24, 2009

My decoupage project...







Ini la projek decoupage nuhaz...erm 2 tahun lepas nye projek ni..sronok sgt tapi projek ni nuhaz tangguh jap coz nak tumpukan pada embroidery dulu...tetibe cm rindu lak nak wat smula..bahan2 sme dah ade..alamak sme nak wat ni..cmne ek? ;D nuhaz jumpa botol ni kt PKNS Shah Alam...sempat 2 kali beli je pastu dah xde dah..ade sape2 tau x mana nak dapatkan botol2 cute cmni? time tu nuhaz bli RM2 sebotol...payah la nak dapat skang ni...dah xde stok botol nuhaz pun merepek2 la kat mende2 lain laks...huhuhu asalkan nampak putih je sme rs nak wat decoupage...erm truja..truja...


mugs, candle, rocks n jewellery box...




"mirror mirror hanging on the wall"




Botol2 tu nuhaz dah hadiahkan pada opismate tersayang dengan nota dan harapan supaya u all sme jaga botol2 i tu ek ;)


nape botol farah lain ek??? ;D



farah :)



nurul :)



kak lin :)



filza :)



kak ika :)



kak shidah :)


Walaupun antara kita ade terpisah hope ia akan jd kenangan paling indah tuk kite semua...
Love u all....
MMuuuaahhhhss....

4 comments:

filzafadzli said...

huhuhu...cecanteqss sangat all the girls...kawan u ker nuhaz?

airikamalek said...

I punye tetap ada di atas meja sebagai hiasan dan ingatan yang tidak pernah padam... bersama nota di dalamnya tetap kekal ada... miss u all

norashidah said...

Akak punya sentiasa terletak di ofis biarpun bertukar tempat..... rindu sesangat pada masa lalu....rindu pada u all smer...

nuhaz said...

erm rindunya saat2 dulu kan..